Pristatymo informacija

 

Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneriai „DPD“ arba "Omniva". 


Prekių pristatymas per DPD kurjerį

Prekių atsiėmimas iš DPD, Omniva paštomatų

DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar kitu, Jūsų pasirinktu, adresu.

Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD arba Omniva paštomate.

Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-3 d.

Siuntos į paštomatus pristatomos per 1-3 d.

Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis.

Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.

Paštomatai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.

Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute ir/arba el. paštu. Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę su numatomu pristatymo laiku 1 val. tikslumu. Galite sekti savo siuntą ir keisti pristatymo dieną, adresą ar nukreipti siuntą į paštomatą interneto svetainėje www.mydpd.lt arba mobiliojoje programėlėje „myDPD“.

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į paštomatą apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.

 

 Už e-parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais (turėkite lygią sumą – be grąžos).

Prekes iš paštomato galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Prekių pristatymo metu, kurjeriui turėsite nurodyti SMS žinute gautą PIN kodą.

Už e-parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti banko kortele atsiimdami prekes paštomate.

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Atsiimdami siuntą paštomate turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą.


 

Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: +370 5 210 6773.

 

 Papildomos paslaugos

Krovos darbai

Jeigu Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei 31,5 kg, turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio. Jei pageidaujate, kad kurjeriai iškrautų ir įneštų siuntą į namus, užsisakykite paslaugą „Užsakyti krovos darbai“. Kaina: 25 EUR.